Monday, July 4, 2011

A New Sketch for July

YUP!!! It's that's time of the month! (NO....not THAT time.... LOL) But the FIRST Monday of the month when there's a new sketch over at Graphicat Sketch Challenges!! Have you been there yet? we have a new sketch there every Month...and yes you have the WHOLE month to enter as many times as you want, using any images you want. Cool huh?? Anyhow!!! This is my card for the month.....I've used my new sentiment you can find HERE.... I just loved this saying... so sweet.
Now I've used another Maggie... I know I know... I still shock myself to see them on my blog...LOL and some gorg papers from BoBunny Gabriel line and LOTS of stuff... now... can you see the sketch?? LOL Here it is if you can make it out from my craziness here.
See....it's a fun one. I sure hope you can join us over at Graphicat Sketch's this month!!! pop on over to see what the other Catz have done.... and dont forget to pop over to Graphicat Designs....I have a feeling there might be some fun new sentiments up for you.

Im also gonna enter this card over at my old DT stomping grounds at Stamptacular Sunday, their challenge this week is Seeing Double...and I have 2 of each flower and 2 butterflies.

And over at Craft your Passion it's an Anything Goes challenge! YAY!

Oh oh oh!!! And read the post below.....I would sure appreciate anyone who can help me out with a survey!!

6 comments:

Hill Top Creations said...

Wow really enjoying the cards from your team this month. Love the sayings. Take Care

Scrappinrpn said...

That's the one, that's the one! He, he! That's the senti that I couldn't remember if it was yours, lol! It goes perfect with the Magnolia and that was what I was going to use it with too. Love your card, so cute and I see you will be a Magnolia girl yet, te he! Fabulous card, amazing coloring as always. Love it!

ms.espresso said...

so pretty and feminine and a perfect way to showcase that sentiment :) I keep limiting myself when I try to use it thinking "I need an hourglass" but you've done an amazing job! Fab Card!

Shell Shearer Swinscoe said...

Fab card hun love the LO, will pop over & have a look might enter the challenge!

Thank you for sharing with us at Craft Your Passion this week, good luck!
Hugs Shell xx

Christine D said...

Cheri your card is beautiful! Your maggie is coloured to perfection! I love how your stamped your sentiment and shaded it in pink! Just beautiful!

Tanya S said...

Wow this is so beautiful!!Stunning everywhere.Hmmm A Mag girl,never would have thunk it.A compliment that is ..she fab!